Dla kogo?
Dla nauczycieli akademickich i kadry dydaktycznej Politechniki Rzeszowskiej, którzy:
- poszukują nowych, skutecznych metod pracy ze studentami,
- chcą rozwijać relacyjne podejście do dydaktyki,
- są otwarci na innowacje edukacyjne.
Liczba uczestników jest ograniczona (do 50 osób). Pierwszeństwo udziału mają nauczyciele akademiccy objęci wsparciem w ramach projektu RID (jest tam też Regulamin udziału w szkoleniach). Ze względu na wolne miejsca zachęcamy do aplikowania pozostałych nauczycieli.
Czym jest tutoring i dlaczego warto go poznać?
Tutoring to metoda pracy edukacyjnej oparta na relacji mistrz–uczeń, rozwijająca samodzielność, odpowiedzialność i motywację studenta. Sprawdza się tam, gdzie kluczowe są indywidualizacja podejścia, rozwój kompetencji miękkich i partnerska relacja w dydaktyce.
W programie:
- Wprowadzenie do idei tutoringu akademickiego
- Przykłady wdrożeń na uczelniach technicznych
- Praktyczne narzędzia i techniki tutorskie
- Ćwiczenia i wymiana doświadczeń
Temat: Forum Tutoringu – Wprowadzenie do tutoringu akademickiego (zdalnie)
Data: 18.07.2025 r. godz. 10-13:15 (4x45min z przerwą 15 min)
Rejestracja poprzez formularz elektroniczny.