W roku akad. 2023/2024 Dydaktyczne Czwartki odbywać się będą zwykle co dwa tygodnie. Tematyka spotkań będzie sukcesywnie aktualizowana. Aby korzystać z pełni funkcjonalności spotkań zdalnych należy dołączyć do zespołu MS Teams (link do zespołu).
- 12.10.2023 r.: Model PBL z perspektywy studenta Aalborg University. Ewa Katarzyna Lagodzka, Master’s student of Building Energy Design, Aalborg University, Denmark
- 26.10.2023 r.: Doświadczenia z pierwszej próby wprowadzenia gamifikacji w ramach przedmiotu Mechanika Teoretyczna, Natalia Bróż, Piotr Nazarko, WBIŚiA
- 16.11.2023 r.: Ścieżki sukcesu w międzynarodowych projektach Erasmus+ (cz. 1), Krystyna Kmiotek (WZ), Dominik Strzałka (WEiI), Roman Wdowik (WBMiL)
- 7.12.2023 r.: ChatGPT i inne narzędzia AI w pracy naukowo-dydaktycznej (cz. 2), Maciej Chrzanowski (WZ)
- 14.12.2023 r.: Ścieżki sukcesu w międzynarodowych projektach Erasmus+ (cz. 2), Dorota Stadnicka (WBMiL) oraz pracownicy Biura Projektów Międzynarodowych Politechniki Rzeszowskiej
- 11.01.2024 r.: Systemy informacyjne PRz z danymi aktualizowanymi na bieżąco, Andrzej Kubaszek (Pełnomocnik Rektora ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.)
- 25.01.2024 r.: Wybrane metody przyswajania wiedzy na podstawie książki Radosława Kotarskiego „Włam
się do mózgu”, Przemysław Smela (WBIŚiA)
- 8.02.2024 r.: LinkedIn - nauczyciel akademicki w mediach społecznościowych, Iwona Wojciechowska (WZ)
- 22.02.2024 r.: Projekt Lean Learning Academy Polska: Realizacja procesu dydaktycznego ze współudziałem przemysłu - win-win strategy, Dorota Stadnicka (WBMiL)
- 7.03.2024 r.: Prezentacja wyników badania potrzeb szkoleniowych i oczekiwań otoczenia gospodarczego wobec nauczycieli akademickich, Piotr Nazarko (CDD)
- 4.04.2024 r.: Innowacje dydaktyczne - aktualne trendy i wyzwania, Piotr Nazarko (CDD)
- 25.04.2024 r.: Trener Akademicki - kim jest, co potrafi, jak nim zostać? , dr Justyna Małkuch-Świtalska
- 9.05.2024 r.: Wystąpienia publiczne (dla nauczycieli akademickich), Ewelina Nycz (WZ)