Strona: Harmonogram spotkań / CDD PRz

Harmonogram spotkań

Rok akad. 2023/2024

W roku akad. 2023/2024 Dydaktyczne Czwartki odbywać się będą  zwykle co dwa tygodnie. Tematyka spotkań będzie sukcesywnie aktualizowana. Aby korzystać z pełni funkcjonalności spotkań zdalnych należy dołączyć do zespołu MS Teams (link do zespołu).

  • 12.10.2023 r.: Model PBL z perspektywy studenta Aalborg University. Ewa Katarzyna Lagodzka, Master’s student of Building Energy Design, Aalborg University, Denmark
  • 26.10.2023 r.: Doświadczenia z pierwszej próby wprowadzenia gamifikacji w ramach przedmiotu Mechanika Teoretyczna, Natalia Bróż, Piotr Nazarko, WBIŚiA
  • 16.11.2023 r.: Ścieżki sukcesu w międzynarodowych projektach Erasmus+ (cz. 1), Krystyna Kmiotek (WZ), Dominik Strzałka (WEiI), Roman Wdowik (WBMiL)
  • 7.12.2023 r.: ChatGPT i inne narzędzia AI w pracy naukowo-dydaktycznej (cz. 2), Maciej Chrzanowski (WZ)
  • 14.12.2023 r.: Ścieżki sukcesu w międzynarodowych projektach Erasmus+ (cz. 2), Dorota Stadnicka (WBMiL) oraz pracownicy Biura Projektów Międzynarodowych Politechniki Rzeszowskiej
  • 11.01.2024 r.: Systemy informacyjne PRz z danymi aktualizowanymi na bieżąco, Andrzej Kubaszek (Pełnomocnik Rektora ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.)
  • 25.01.2024 r.: Wybrane metody przyswajania wiedzy na podstawie książki Radosława Kotarskiego „Włam
    się do mózgu”, Przemysław Smela (WBIŚiA)
  • 8.02.2024 r.: LinkedIn - nauczyciel akademicki w mediach społecznościowych, Iwona Wojciechowska (WZ)
  • 22.02.2024 r.: Projekt Lean Learning Academy Polska: Realizacja procesu dydaktycznego ze współudziałem przemysłu - win-win strategy, Dorota Stadnicka (WBMiL)
  • 7.03.2024 r.: Prezentacja wyników badania potrzeb szkoleniowych i oczekiwań otoczenia gospodarczego wobec nauczycieli akademickich, Piotr Nazarko (CDD)
  • 4.04.2024 r.: Innowacje dydaktyczne - aktualne trendy i wyzwania, Piotr Nazarko (CDD)
  • 25.04.2024 r.: Trener Akademicki - kim jest, co potrafi, jak nim zostać? , dr Justyna Małkuch-Świtalska
  • 9.05.2024 r.: Wystąpienia publiczne (dla nauczycieli akademickich), Ewelina Nycz (WZ)

Rok akad. 2022/2023

  • 27.10.2022 r.: Neurobiologia nauczania, czyli jak prowadzić wykłady zapadające w pamięć (dr Maciej Chrzanowski)
  • 10.11.2022 r.: Nauczanie w ciemno, czyli dydaktyka z perspektywy niewidomego studenta, który został nauczycielem akademickim (mgr inż. Marcin Kaczmarzyk)
  • 24.11.2022 r.: Wprowadzenie do aktywnych metod dydaktycznych: grywalizacja, story telling, PBL, odwrócona klasa (dr hab Justyna Bugaj)
  • 08.12.2022 r.: Przykłady zajęć prowadzonych z zastosowaniem case study i odwróconej klasy (dr hab. Krystyna Kmiotek, prof. PRz, dr hab. inż. Piotr  Nazarko, prof. PRz)
  • 22.12.2022 r.: Przykłady wdrożeń gamifikacji (dr inż. Paweł Dymora)
  • 12.01.2022 r.: Zajęcia dydaktyczne w formie PBL czyli Project Based Learning. Wprowadzenie i przykłady (prof. dr hab. inż. Marek Salamak, dr inż. Stefan Pradelok, PŚ)
  • 26.01.2022 r.: Learning by doing w nauczaniu Lean Manufacturing (dr hab inż. Dorota Stadnicka, prof. PRz)
  • 30.03.2023 r.: Przegląd wyzwań psychologicznych zgłaszanych przez młodzież akademicką. Aneta Wierzbicka-Prusaczyk
  • 27.04.2023 r.: Model kształcenia zorientowany na PBL, Piotr Nazarko
  • 18.05.2023 r.: Jak wykorzystać ChatGPT i inne narzędzia AI w pracy naukowo-dydaktycznej? Maciej Chrzanowski
  • 1.06.2023 r.: Rozwój kompetencji dydaktycznych - projekty, szkolenia, konkursy, Piotr Nazarko
  • 22.06.2023 r.: Model uczenia przez doświadczenie (cykl Kolba) - idea i wymiana doświadczeń po szkoleniu w ramach DDU, Piotr Nazarko

Rok akad. 2021/2022

  • 17.03.2022 r. Wykład wprowadzający: Active learning w dydaktyce akademickiej. Dodatek czy konieczność? (P. Nazarko, K. Kmiotek)
  • 21.04.2022 r. Zdalne formy kształcenia z wykorzystaniem notesu zajęć (OneNote) w MS Teams (P. Nazarko)
  • 19.05.2022 r. Potencjalne możliwości użycia rozwiązań VR w dydaktyce (D. Strzałka, M. Salach)
  • 23.06.2022 r. Grywalizacja w dydaktyce akademickiej. Jak zbudować fabularny system motywacyjny dla przedmiotu? (J. Mytnik)

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję